mandag 6. desember 2010

Første innlegg

hei alle individer det ute...

Denne bloggen vil være min blogg. jeg vet dere tenker " åh, enda en ny blogg om spiseforstyrrelser". hei, dere kjenner meg ikke, dere kjenner ikke min spiseforstyrrelse. dere vet ingen ting om meg enda. dette er MINE ord fraMITT liv.
beklager hvis du fikk et dårlig inntrykk av meg. ville bare ha dette klart :P
hmm...La oss starte på nytt. jeg begynner litt på nytt..
Med denne bloggen vil jeg gjennom ord og bilder uttrykke mine tanker og følelser om min hverdag, min kamp, min krig, mitt liv.
da skjønner dere sikkert at jeg valgte å være anonym. :P
en spiseforstyrrelse er jo først og fremst noe som fåregår på innsiden av et menneske. dvs at jeg faktisk har et liv på utsiden av innsiden også. (komplisert formulering) det jeg mener, er at jeg har et liv, selv om jeg har en spiseforstyrrelse også. :P
jeg regner med det kommer flere innlegg om min historie etterhvert. (den er lang og komplisert)
anyway, håper dere leser bloggen min med respekt, medfølelse og alle andre følelser som ikke er "negative".
cya guys:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

gode ord dør sist