fredag 14. januar 2011

BRADAG - solarium, artig tanteunge og brownies

Har hatt en utrolig bra dag i dag. 
Skolen var pyton, men etter skolen spanderte kjæresten min en soltime på meg.
Jeg gikk inn i solariumet, gikk ut svidd.
Neida, men jeg tror jeg fikk litt farge.
Når jeg lå inni solariumet, fikk jeg den følelsen av å ligge på stranda og la sola varme kroppen, springe å  bade innimellom, kos med god drikke, venner, SOMMER<3
Så slo plutselig sola seg av, PANG! tilbake til virkeligheten! TAKK!
Uansett var det veldig deilig å få litt farge, og sommerstemning i ISTIDA!

Resten av kvelden gikk med på et koslig besøk fra min søster, og min høyt elskede tanteunge. Hun er i en alder der alt som kommer ut av andres munn, kommer også ut av hennes i lang tid etterpå.
I dette tilfellet, satt jeg i sofaen med varmeputa under genseren som vanlig,
og hun spurte meg:" Ka e derre,tate?"
trøtt og sliten som jeg var, svarte jeg: "baby".
Min lillegullunge svarte: "kanj æ tan ut?"
Jeg svarte: "nei, ikke enda, æ må varm mæ litt mer på den"
Så løp lillegull inn på kjøkkenet og skrek: " æ får itj ta ut ongen te a tante!"
Mamma kommer løpende inn i stua med forskrekket annsikt: " E DU GRAVID Å NO?"
Dere skjønner greia. Alltid morsomt med en stykk tanteunge i den beste alder:)

Ellers har jeg bakt browines, vaska hele kjøkkenet og ryddet til mamma kommer hjem.
Nå er det på tide å komme seg i seng, for jeg skal nemlig opp kl. 06.00 for å dra på skolen.
Men etter det er det for gudsskyld, herlige HELG!

 plaserer dagens godfølelser i samleboksen inni meg<3 
God natt<3

~Lea Amalie~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

gode ord dør sist