søndag 13. februar 2011

Hva synes du, Marie?

Greit, spiseforstyrrelse og fysiske plager..blablabla...boring!


 Hvis  jeg ser bort i fra det(wow), så har dette vært en helg som jeg vil huske. Gårsdagen sier mye om hvorfor.
Takker kjæresten min for hans utrolig fantastiske vesen, tålmodighet og  omsorg for det<3
(Jeg skal presentere han for dere senere, han er litt.. sjenert) 
                                                                                               

Men som jeg sa, hvis jeg ser bort i fra spiseforstyrrelse og dens godsaker, er det noe jeg også skal gjøre i dette innlegget.


 Jeg ble litt inspirert av kjære Marie(verdt å besøke), som innimellom piffer opp bloggen sin med noe hun kaller "10 kjappe"
Det vil si 10 faktaopplysninger, sannheter, morsomme vaner eller avhengigheter, informasjon eller ting om meg/seg selv.
 I Maries "10 kjappe" er det ofte opplysninger som utløser et lite smil, hehe.. (Men det er fordi du er så fantastisk, Marie)


Og sånt gjør jo gjerne hverdagen litt bedre, fokus på andre ting enn spiseforstyrrelse, monstersykdommer, etc. ikke sant?
I all respekt for Marie som bruker "10 kjappe", må jeg vel finne på et annet ord, fordi jeg har nemlig tenkt å la Marie's inspirasjon bli en del av bloggingen min fremover.

Hva med
 " TEN- fun-frida-wierd-random-Facts"?
som du ser, har jeg veldig mye å skrive om X)




~Frida~

4 kommentarer:

  1. hahaha, genialt bilde det øverste! jeg gir deg en liten utfordring jeg, om det er greit selvfølgelig: GJØR DET! du skal se hvor mye du selv får utav det, og iallefall hvor mye du finner ut at du har til felles med andre. litt godt å vite at man ikke er helt alene om hva man gjør eller tenker, for en stor del andre har det til felles med deg. en stor bonus er jo at sykdommen blir lagt litt på hylla, mens man skriver tull og får seg selv til å le :D
    kjempeidé Frida, go for it! <3

    SvarSlett
  2. haha..ja, jeg prøvde meg på en treningsøkt i går kveld, men det funket ikke noe særlig med denna kroppen altså..

    hihi..takk marie.. JEG "goes fore it" på trøndersk -ængelsk!

    SvarSlett

gode ord dør sist