mandag 7. februar 2011

Om venner...

Vet dere?
Jeg kan prøve, men jeg tror nok ikke det kan beskrives med noen ord i hele verden, hvor godt det føles når man kjenner at man har venner rundt seg. Det beste med alt, er når gode venner viser,skriver, sier at de støtter deg uansett og er glade i deg. Uansett hvor stor monstersykdom man har, uansett om man er trist eller lei, uansett frisk eller syk, så varmer det hjertet og bidrar til at ting føles mye bedre. Tilhørighet og støtte er så viktig!

Venner har alltid vært viktig for meg. Det å føle at man er en del av en helhet, en vennegjeng forskjellige mennesker, meninger, holdninger, tanker og personlighet, og et bånd knyttet i mellom hver og en. Det er en gave, det er noe som må taes vare på.
Når jeg tenker på hva venner betyr for meg, Frida, så er det så mye. Og når jeg tenker på hva venner betyr for sykdommen min, får jeg lyst å knipse den enda hardere. Venner og sosialt samvær UTFORDRER sykdommen, fordi vennebånd forsvinner aldri, og forsterkes hver gang de kommer nærmere. Det gir gode følelser. Personlig er ikke mine følelser helt i lage for tiden, men når det kommer til venner, vet jeg, føler jeg, og kjenner jeg dem.

Jeg har kanskje ikke vært som de andre i vennegjengen. Jeg har en litt annen historie, men likevel kjenner jeg tilhørighet. Det er det de som sørger for. Og det må dere vite betyr mye for meg, kjære venner<3
Det å vite at dere er der, uansett hvilken kamp jeg går igjennom, så betyr det mye å bare vite det.

Jeg setter utrolig pris på dere <3 Jeg lover at dere snart skal få se Frisk-Frida.

~Frida~

4 kommentarer:

  1. <3 goveitja vår!

    SvarSlett
  2. Gla i dæ Frida! <3 Håpe du veit at vi alltid e hær for dæ :-)

    SvarSlett
  3. E så gla ti dæ å martheMII<3
    takk, u guys meen so much to me:)
    æ håpe dåkker veit at æ vil alltid vær der for dåkk å, sånn som alltid har vært for mæ<3

    SvarSlett

gode ord dør sist