fredag 4. februar 2011

verdt hver eneste tross, hver eneste tanke...Oh yeah!

Overskriften taler vel for seg selv. Kveldens trossing ble suksess!

Jeg var forberedt på det meste, og følelsene og tankene holdt nesten på å vinne før jeg dro.
Men jeg SKULLE, som jeg nevnte tidligere i dag. Jeg skulle ut sammen med venner og være sosial! Jeg skulle trosse tvangstanker og ritualer i kveld. Jeg skulle!

Vet dere hva? Jeg gjorde!
Jeg dro til Ungdommens kulturmønstring uten sykdommen i kveld.
Kort sagt, jeg hadde aldri kunne forestill meg en bedre plass å være på.
Jeg har virkelig VIRKELIG hatt en frisk-kveld sammen med vennene mine, og det føles så utrolig bra.
Følelsen av å "være" var tilstede, følelsen av at det gikk bra var også tilstede, følelsen av at jeg hadde det bra fylte meg. Suksess!
nypyntet for friskkveld

Pepsi Max-reklame? Tja, men også "frisk-frida-reklame"

Smilet forklarer de gode følelsene, ikke sant?

Ungdommens kulturmønstring er vel kjent for de fleste. Det er en mønstring der ungdom kan vise frem sine talenter. Det kan være alt fra sang, dans, andre musikkinnslag, foto, kunst, maleri,dikt osv.
Jeg har selv deltatt mange ganger, noe jeg synes er kjempe gøy. I år var første gang på mange år at jeg satt blant publikum, og det var greit egentlig. Jeg hadde mest lyst å løpe opp på scenen og bare synge. Jeg savner virkelig den følelsen, jeg elsker å synge.
Men i kveld var det mange ungdommer som var deltakere, og showet var virkelig bra.
Jeg satt selvfølgelig å gråt for hver sang som ble spilt, og det er rett og slett fordi det er rørende å se så mange fantastiske mennesker formidle musikk. Jeg ser hva som foregår inni dem, når de står på scenen, fordi jeg vet hvordan det føles. Jeg savner det virkelig. Men men, jeg har ikke tenkt å gi opp sangkarrieren min enda jeg.
Uansett, det å være sammen med venner, og ha det så bra som jeg har hatt det i kveld, gir meg veldig mange gode følelser. Det er så godt å kjenne at jeg bare glir inn og kjenner at alt jeg ofret for å være der, var verdt det.
Så folkens, de gode følelsene er funnet, og de henges herved på "frisk-knaggen". 

Frida

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

gode ord dør sist