søndag 3. juli 2011

en litt tung søndag

Denne helgen har gitt meg utrolig mye. Det har vært helt fantastisk å vært hjemme å kjent på det å være Frida og at det er godt å være Frida nesten hele tiden. Samtidig har helga fått meg til å tenke. Spiseforstyrrelsen var jo med meg hjem også, og har plaget meg der også. Er det slik jeg vil ha det? Nei!
I tillegg er det så mye jeg så gjerne skulle fått til å formidlet, men som det ligger for mye skam bak.
Er skammen min eller anoreksiens? eller noe annens?

Jeg er tom for ord i dag. Jeg kjenner meg litt trist fordi jeg ikke har en tryllestav som kan trylle meg frisk, tryllet anoreksitrollet av veien, trylle tankene mine til glade tanker, trylle meg hjem slik at jeg har kunnet levet livet.
~Frida~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

gode ord dør sist