søndag 3. juli 2011

søndagstanker

Anoreksitrollet er i full fyr flamme igjen. unnaluring av mat, oppkast, trening... Jeg tror jeg ligger på feil side av 40-tallet nå. Det føles vertfall slik. Jeg har lite kontroll.

Jeg ønsker meg å klare dette. Jeg ønsker å gå opp i vekt og bli frisk. Bli Frida igjen, slik som i helga. Det var jo så herlig å bare kunne leve og gjøre akkurat hva jeg hadde lyst til. Jeg har en lang kamp foran meg. Jeg kjenner det begynner å bli nok igjen nå. Jeg føler at jeg trenger å være ærlig, men hvordan skal jeg klare å være ærlig når skammen er så stor og sannheten så sår. Jeg vil bare bli frisk.

i morgen er det veiing og møte. Ønsk meg lykke til
~Frida~

2 kommentarer:

  1. Skammen er stor og sannheten så sår.. Hvordan greie å være ærlig da? Ved å kjenne på sannheten. Som er at det blir verdt det. At du blir frisk for det. Har ikke denne djevelske sykdommen ødelagt nok for deg? Sett en stopper for det ved å være ærlig.

    Du vil få puste en dag Frida. Du vil bli frisk, en tilværelse som du fortjener bedre enn noen andre, en tilverelse som er spesiell. Hvor du kan gjøre og være hva DU (Frida) vil.

    lykke til i morgen <3

    SvarSlett
  2. Lykke til Frida! Jeg heier på deg!!

    SvarSlett

gode ord dør sist