torsdag 23. desember 2010

ekslusiv tanke!

Når jeg blir rik etter julen(forhåpentligvis) skal jeg dra til byen og kjøpe meg masse nye klær. Jeg har omtrent levd på salg de siste to årene, pga at alle penger har blitt brukt på mat.
Etter julen, vil jeg forhåpentligvis ha fått masse penger til jul, og skal derfor benytte sjansen til å slå til med litt dyre og eksklusive klær jeg virkelig har lyst på.
Jeg elsker klær, og har alltid gjort det. Jeg elsker å kle meg kreativt og trikse og mikse med sminke, farger og smykker. Et av nyttårsforsettene mine er nettopp det å prøve å gjøre det igjen. Jeg vet at jeg elsker det, så da er det vel bare å gjøre det. I det siste har jeg kun kledd meg i joggeklær, enkle dongeribukser og ull. Det skal det bli en slutt på. Jeg skal begynne å bruker farger, smykker og detaljer, slik at jeg kanskje føler meg litt mer vel og vakker. Det hjelper! jeg lover, farger og smykker kan gjøre utrolige ting. Det har vertfall jeg erfart tidligere. En måte å signalisere hvordan man har det, er gjennom farger og klær. Nesten alle uttrykker seg gjennom farger og klær, og man kler seg etter hvordan man føler seg. Så hvorfor ikke prøve å gjøre den prosessen litt motsatt?!
Kle seg opp med fargerike klær og juggel, slik at man føler seg litt bedre.
Det er min plan:)


(Elsker orange!)


(snexy)

(elsker slike kjoler)


(den tunikaen var rå!)

(rå tøft)


(elsker de hvite opperst)

(gud, så nydelige)






Farger!
Det er et must for meg. Jeg må rett å slett bare finne de igjen:)

Hva synes du om disse klærne/smykkene/skoene?
Hvilket forhold har du til klær og mote?

~Lea~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

gode ord dør sist