søndag 19. desember 2010

gyldne tider og juleverksted

Sitter å ser på "Gylde tider" på TV2, etter ei slitsom helg...
Alt jeg kan si: Takk gud for at humoren ble funnet opp, og at gyldne tider går på tv akkurat nå.
Fikk ledd skikkelig, så nå blir det godt å legge seg:)

Ny uke i morgen, men litt annerledes enn vanlig. Hvorfor?
Fordi vi skal ha juleverksted i morgen, og jeg trenger julestemning. Så det gleder vi oss til :D
jula er spesiell for meg, så jeg skal få til det beste jeg klarer ut av jula i år. Jeg trenger det sårt..



I det siste har jeg bare lagt ut bilder fra google, Men føler snart jeg kan bruke litt egne bilder også.
I jule kanskje:)
skal verfall legge ut noen bilder av hva jeg lager i morgen:)

god natta:)

klem fra
~Lea~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

gode ord dør sist