mandag 27. desember 2010

problemer må løses

Shit!
Jeg har akkurat gjort noe som jeg ikke er sikker på at jeg skulle gjort!
Jeg konfronterte akkurat min kjære om hans problemer, og sa at han skulle innse virkeligheten!
Jeg gjorde det fordi jeg ser at det er et problem. Jeg vil ikke skrive noe om hva slags problem det er, for det er en lang historie.
Jeg vil bare at vi begge skal få slippe å ha det vondt!
Fack, jeg er lei av alt nå! følelser, sykdom, faanskap og dritt.
Når skal jeg få oppleve lyspunkt i livet.

Dette handler ikke om at jeg ikke elsker han, for det gjør jeg. Men jeg ser at problemet hans styrer han. På samme måte som spiseforstyrrelsen styrer meg. Og hvis vi begge skal bli fri og leve drømmen vår når jeg kommer tilbake fra behandling, og forhåpentligvis er friskere, kan ikke han ha dette problemet.
vi må begge jobbe!

Faan, dette er vanskelig!

~Lea~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

gode ord dør sist