lørdag 1. januar 2011

Gårsdagens nyttårsfeiring!

Hvor skal jeg begynne? I går skjedde det så utrolig mye. Merk! Både rundt meg og inni meg.
Først og fremst gikk formiddagen med på å stresse og prøve kjoler og sko, uten å finne noe særlig.
Min kjære storesøster reddet meg heldigvis med en kjempefin kjole, skinnjakke/bolero og nydelige sko. Alt var ganske i boks for at jeg skulle få en fin kveld. Jeg ventet egentlig på at noe ille skulle skje, siden det alltid pleier å gjøre det. Utrolig nok gikk alt ganske greit, og jeg hadde hellet med meg helt til jeg gikk ut døren.
SNØ! IS! REGN!
Jeg pakket meg inn i jakker og satset på at paraplyen skulle redde hår og sminke. Jeg brukte riktignok en halvtime på å forflytte meg 200 meter på høyæler i på glattis og sørpe. Jeg ventet bare på at føttene og isen skulle begynne å krangle, men UTROLIG NOK (!) tuslet jeg sakte men sikkert  til vorspielet og en forventningsfull kveld med hell.

Det var kjempe godt å se igjen jentene mine. Jeg har jo ikke sett snutten av de i jula, og heller ikke så mye før jula. Jeg kjente raskt at jeg gled inn i gjengen igjen. Gode følelser!
Etter mye fram og tilbake med skyss(sjelden noen foreldre som dropper ut av nyttårsfeiringen for å kjøre festglade jenter i nyttårsfest altså), kom vi oss til festen.
Masse liv, masse friskt liv møtte meg, og det passet jo en frisk og litt full Lea veldig bra.
Jeg møtte min kjære som hadde vært på vorspiel med guttegjengen der. Alt føltes så bra, og slik fortsatte kvelden også. Alt var liksom så bra! Jeg skjønte etterhvert at det er jo slik det skal være også, så jeg bestemte meg for å nyte det fullt ut. Jeg koste meg, danset, pratet "fullprat" med folk, pratet vanlig snakk med folk, kjente meg normal igjen, og hadde det kjempe bra.
Når vi omsider kom til tidspunktet der det nye året skulle komme, altså midnatt, altså klokken 00.00 år 2011, var sto jeg omfavnet min kjære, sammen med mine venner. Det var nydelig fyrverkeri med masse farger. Det var nyttårsklemmer og glede. Nok en gang, gode følelser! massevis av dem også.
Tanken om at dette året ville bli et år der jeg skulle bli mer meg, mindre sykdom var størst. Tanken på at dette ville bli et år der det skulle jobbes hardt for å bli friskere. Tanken om at dette forhåpentligvis ville bli et bedre år på mange måter, gledet meg.
Farger! Fyrverkeri! nyttårstanker! venner! fyll! MMMM! perfekt kveld, perfekt nyttårsfeiring. herlig! (veldig bra setning du, men heldigvis bra innhold^^)

Nyttårsfeiringen nærmet seg ikke slutten før i 3-tida, og jeg var fortsatt i storform enda da. Jeg var i ekstase bare fordi alt var så bra.

kort oppsummert: En veldig fin nyttårsfeiring :-)

Godt nyttår nok en gang!

~Lea~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

gode ord dør sist