torsdag 20. januar 2011

"pausedag"

Jeg overlevde natten, på tross av den brølende stemmen som plutselig dukket opp i hodet mitt i går kveld. Jeg skjønner ingenting av hva det var, men skremmende var det. Jeg har opplevd lignende tidligere, men aldri så intenst.
Jeg fikk også sovet ordentlig ut i dag, så jeg har vertfall fått en brukbar dose søvn.

Grunnen til at jeg ikke er på skolen i dag, er fordi jeg har søkt om permisjon for 2 termin. Så jeg er offisielt utskrevet fra skolen, men jeg skal likevel delta på undervisningen hver tirsdag, onsdag og fredag, så jeg ikke gror fast her hjemme med sykdommen og tanker. Jeg er veldig fornøyd med den ordningen egentlig, selv om perfeksjonisten i meg er veldig uenig, og foretrekker at toppkarakterene skal fortsette uansett hvor utmattet og dårlig jeg er. Men som man sier, "ta vare på seg selv", ikke sant?

Ellers har jeg brukt formiddagen på å pakke. Jeg skal nemlig "flytte" til pappa for to uker. To uker krever mye utstyr, klær, ting og tang, så det tar sin tid å pakke. Ikke minst å pakke ut. "flyttedagen" er den såkalte stressedagen fra min side, for å si det sånn. Men jeg er nesten ferdig nå, og det er godt.
Jeg "flytter" annenhver uke mellom mamma og pappa, så det er heldigvis ikke så ofte.

Ellers har jeg tenkt å bruke dagen på å få tilbake litt krefter etter gårsdagen. Den var "frisk", men slitsom.

Hva skal dere gjøre i dag?
~Lea Amalie~

2 kommentarer:

  1. Pakking og utpakking er noe drit- men men

    Håper du fikk snappet av skikkelig, og som sagt er skolen ei noen hastverk- det er derimot din tilfriskningsprosess!

    <3 Vamp

    SvarSlett

gode ord dør sist