fredag 29. april 2011

knopper, blomster og russebesøk

Knoppene har begynt å spire...

Blomstrene har begynt på blomstre....

Har jeg? Når vil jeg begynne å blomstre?
Tiden vil vise...
----------------------------------

I dag har jeg hatt besøk av mamma og kjæresten min.
Utrolig godt med besøk på en kjedelig fredag.
Siden jeg har gått opp litt i vekt, får jeg sitte litt mer ute i sola i helga. Noe jeg selvfølgelig har benytet meg mye av.
Da kjæresten min kom på besøk i ettermiddag fikk jeg meg litt av en overaskelse..
Bare se her:

Lars er nemlig russ...

En musikktalentfull russ visstnok.

Det var utrolig godt å hoppe i armene på Lars igjen. Det er en uke siden sist jeg så han nå. Vi fikk en kjempefin ettermiddag sammen. Trilletur, prating, sang og gitar og kosing.
Heldigvis kommer han innom meg en tur i morgen også.



Jeg tror jeg blomstret litt i dag.


russejente?


tja, det har vel vært en fin dag dette...

2 kommentarer:

  1. Hehe, fin russejente ja ^^ Bra du hadd en fin dag :D Gratulere med mere ute-tid, flinking!

    SvarSlett
  2. Herlig å se så fine vårbilder! Klart du blomstret i dag :D du er en blomst i deg selv du, kjære Frida<3 så nydelige bilder ved sjøen, har du utsikt over sjøen fra rommet?
    Mange klemmer kjære<3<3<3

    SvarSlett

gode ord dør sist