torsdag 19. mai 2011

YES!

Frida is back on track!

Klokken 08.00 i morges gikk jeg spent og trøtt på den hvite boksen med de avgjørende, avslørende og viktige tallene. to sekunder senere kom lettelsen, fordi tallet viste 700 g mer enn forrige torsdag.
Min trossing funker! Jeg er sterk! Jeg er god nok! jeg klarer dette!
Den første vektøkningen er i boks, nå er det bare å fortsette å kjempe mot anoreksitrollet så langt det lar seg gjøre, fortsette å trosse treningen, fortsette å fokusere på målet.
Anoreksitrollet prøver å fortelle meg at jeg er "ikke flink", men det skal jeg prøve å ikke lytte til, for det er nettopp det jeg er. -Jeg er flink. Jeg gjør jobben min så godt jeg kan, og det viste seg i dag å være godt nok.
~Frida~

6 kommentarer:

  1. Du E kjempeflink vennen! :-D
    No går det her bare en vei!
    <3

    SvarSlett
  2. Fantastisk!!! Gratulerer, sterke, flinke Frida! Viktig steg på veien, bra for motivasjon og mestringsfølelse!
    <3

    SvarSlett
  3. Så flink du er! Gratulerer masse :) Stå på videre, dette klarer du! :D

    SvarSlett
  4. Jeg er nesten litt redd for å kommentere dette innlegget, ettersom jeg selv vet hvor forferdelig vondt det er med denne vektøkningen.. Håper uansett du klarer å fortsette ut i fra dette, for jeg håper og tror at du vil klare det ♥

    SvarSlett
  5. Nå ble jeg SKIKKELIG glad på dine vegne, den harde jobben din får endelig avkastning, jeg håper du kjenner på gleden over det fremfor alt annet! Dette er riktig vei, endelig :D

    SvarSlett

gode ord dør sist