lørdag 16. juli 2011

bytur og positivt fokus

Hvordan skal jeg begynne dette innlegget? skal jeg begynne med det som er positivt eller negativt? skal jeg fokusere på det som er positivt eller negativt? er dette er positivt eller negativt innlegg?
Vel jeg kan vel vri og vende på det meste av ord, men denne ettermiddagen har vertfall vært positiv.
Kjæresten min kom å hentet meg halv seks og tok meg med ut i det friske livet. Været bekreftet at det er sommer. sola skinte som aldri før. Varmen tillot meg å bruke sommertøyet mitt. humøret var(var!) så som så, men ble endret seg raskt når min kjære stod på døren klar for en liten lufterunde.
Vi bestemte oss for å dra til byen og se på livet. Mye liv var det, og det var herlig og komme seg ut og bort fra østmarka. Det er lenge siden jeg har vært i byen nå, så det var også herlig. Herlig å bare være sammen med og omgitt av friskt liv og røre. Siden det er lørdag stengte butikker kl. 18, så det var litt kjedelig, men jeg tror nok pengboken min var glad for det. Jeg har en tendens til å gå litt amok når det er salg, og det har jeg gjort nok i det siste.
Vi gikk heller en tur nedover nordre gate og litt rundt omkring i byen, til vi tilslutt endte opp på Marinen. Der satt vi i solsteken og koste oss en liten time. Det var så godt å bare sitte å slappe av, nyte tilværelsen og ikke tenke på verken mat eller tid. Vi koste oss med andre ord.







Vel, dette ble et postivt innlegg dette?
Positivt fokus er viktig når ting er vanskelige. 
Jeg velger å tenke på det postitive som har skjedd meg i dag. 

~Frida~

1 kommentar:

  1. Ja,det synes jeg at du skal gjøre også,en fin dag med kjærsten i sola,kan det bli bedre? Think not.

    Klemmer

    SvarSlett

gode ord dør sist