søndag 1. januar 2012

godt nyttår

Det første jeg kan begynne med å si er vel GODT NYTTÅR!
Det gjelder alle sammen. Nå er det et nytt år, med nye muligheter. Jeg oppfordrer alle til å tenke på livet, dagen, dette nye året som en gave, pakk den opp, bruk den og kos deg med den. Gjør den så spesiell og bra som mulig. Man vet aldri. LEV hver dag, hver time, hvert minutt. Lev livet du har fått.

Jeg kan vel tenke ut alle mulige ting jeg kan gjøre som nyttårsforsett for å gjøre dette året bedre enn det året som har gått. Men i bunn og grunn er egentlig mitt eneste nyttårsforsett i år å ta en dag i gangen, og være glad for den dagen, og gjøre den så bra og frisk som mulig, ved å gjøre det jeg har lyst til og ta friske valg. Mitt nyttårsforsett er rett og slett å LEVE.

---------------

~Frida~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

gode ord dør sist