fredag 18. mai 2012

min 17 mai

min 17.mai var toppers. pappa kom og hentet meg kl.12, og vi dro til sentrum for å se 17-mai-livet. på tross av elendlig vær var det masse folk ute. paraplyer overalt. den berget meg vertfall. Det var så herlig å være ute i går. Jeg fikk meg en karusellrunde på tivoli også. 
så kjøpte jeg og pappa oss en kaffe på torget som vi satt å koste oss med.
det var herlig å være på byen:)

så var det herlig å stashe seg opp litt også. kjole og sminke, istede for joggebukse.






takk for en fin 17.mai-feiring pappa. så glad i deg.

------------------
så kom ettermiddagen, og min kjære Lars kom på besøk. Jeg var i toppform ser dere

 det var også denne karen.
 vi koste oss og sang som vanlig. jeg var glad for å fortelle han at jeg hadde klart å spist og beholdt alle måltider i dag. det er litt av en seier. det var tungt, spesielt etter middag, men jeg bad om hjelp til at noen skulle overstyre de anorektiske stemmene og rett og slett si at jeg skal spise, og jeg får ikke lov å kaste opp. det funket. jeg gikk noen skritt videre på friskveien min i dag ja.




 synger "9 crimes"





her holder frida til, og her skal hun være. vinn eller forsvinn.
hun vinner!




~Frida~

6 kommentarer:

  1. Du e ganske flink til å syng!! Lars også!!

    God Helg!:D:D

    SvarSlett
  2. Du synger fantastisk fint, Frida - virkelig!<3
    Det gleder meg at du hadde det fint på 17. mai - du fortjente det!:)<3

    SvarSlett
  3. Der ser du Frida,du greier det.Du greier det!Fantastisk!
    Nå blir utfordringen å til det videre,men du har bevist at du klarer det.Bevist det for din egen skyld,og det er jo for din egen skyld du skal bli frisk.
    Dette er kjempebra:D

    Klem&LOL

    SvarSlett
  4. Gleder meg virkelig å lese at du har hatt en fin 17 mai, og at du har spist og beholdt alle måltidene :D Du synger veldig fint, Frida! Håper helgen din er/fortsetter å være like bra :)

    SvarSlett
  5. Så fine bilder! Blir glad på dine vegne når du har så gode dager, og klarer målene dine. Klem. <3

    SvarSlett
  6. Hei Frida! Utrolig godt å lese et så positivt innlegg. Dere synger også helt nydelig, fikk frysninger :)Lykke til videre, vi er mange som heier på Frida, og ønsker spiseforstyrrelsen langt bort i ingenting.

    SvarSlett

gode ord dør sist