mandag 4. juni 2012

ambivalent til tusen

dette har vært en drittdag rett og slett. vil bare glemme den. mye destruktivt og spiseforstyrret seier med andre ord. jeg sliter sånn med at jeg er så ambivalent. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, for uansett hva jeg gjør får det en konsekvens. jeg prøver å tenke på hva som vil føre meg i riktig retning, men det er ikke altid like lett i min situasjon. jeg handler ut i fra tankene mine, og de er både friske og syke.
det er de syke handlngene mine som er problemet nå. de kan føre til at jeg mister plassen min her. hvis de tar for mye fokus,klarer vi ikke å behandle spiseforstyrrelsen. jeg vet det er jeg som sitter med makten og valgene, noe jeg skulle ønske jeg ikke gjorde av og til.
hva som skjer fremover nå vet jeg ikke dessverre.

jeg kommer ikke til å gi opp livet. det er vertfall sikkert. jeg skal jo leve.
~Frida~

3 kommentarer:

  1. kjære vennen,
    tenk så langt du har kommet, tenk så mye mer frihet du har der du er nå i forhold til akutt posten! det er så viktig at du fokuserer på hvor herlige de stundene du nå har med venner som du nesten aldri fikk ha før, er du villig til å gi opp de for anoreksiens skyld? nei!

    Håper du får en bedre dag i morgen,
    vamp

    SvarSlett
  2. Men hva slags liv er det å bo alene i omsorgsbolig, der dagene kun består av sondemating?
    Du kan ikke bo med kjæreste i en slik bolig, de godtar de ikke.

    SvarSlett
  3. IKKE la en dårlig dag få styre tankene dine. Tenk på det du har klart mest mulig hele tiden i hodet ditt. Gode tanker avler gode tanker. :-). Lykke til :-)

    SvarSlett

gode ord dør sist