torsdag 28. februar 2013

visst har jeg kommet meg helskinnet gjennom denne dagen også. første dag med kostliste, første dag uten BP, første dag i resten av mitt liv. Jeg har bestemt meg nå. Men det betyr ikke at det er lett. Det er dog en tøff kneik med å bestemme seg for noe stort, men etter det venter flere bakker som må bestiges. Jeg har tatt et stort skritt i dag. jeg har mestret mye. jeg har spist alle måltider, jeg har spist karbohydrater og fett, jeg har spist normal middag(panert fisk, poteter og grønnsaker), jeg har trent, jeg har beholdt all maten og ikke og ikke kastet opp, jeg har mestret selvskadingstrang +++, jeg har bedt om hjelp og støtte.
Det meste har gått etter planen. Det har vært en tøff kveld i kveld. jeg har både hatt angstanfall, psykogent anfall og dissosiert. sykdommen prøver hardt å felle meg. men jeg faller ikke. Jeg skal klare dette
~Frida~

1 kommentar:

  1. Så flott, Frida. Gratulerer. Enda en seier å notere i boka :-D

    SvarSlett

gode ord dør sist