søndag 21. april 2013

siste innlegg før levanger

wow, seks uker gikk fort. i morgen er dagen. jeg legges inn på Levanger i morgen.
Det ble en tøff start på den "turen". selvskadingen tok litt knekket på meg denne helga, men likevel er jeg like motivert for kampen som starter i morgen. jeg ska vinne denne kampen. jeg er klar for et nytt liv. jeg er klar for å kjempe hver eneste dag. jeg er klar for å vinne hver eneste dag. det er hva som forventes av meg. å seire over spiseforstyrrelsen som har herjet i meg i ni år. Jeg skal vinne hver eneste dag. Jeg er klar for det.
Det har vært noen tøffe år både for meg og for mine kjære. Jeg skal bevise at jeg skal klare dette. både for meg selv og for dem. Jeg er klar for kamp. Jeg skal vinne. Dette skal gå bra.


i seks måneder har jeg kjempet mot mine plager. Det har vært tøft, men jeg har kommet igjennom på ett vis. Jeg er evig takknemlig for den behandlingen jeg har fått her på Orkdal DPS. De har vært unike og helt fantastiske hele gjengen. noen bedre, og de vet de har betydd mye for meg.de vet hvem som har vært uutholdelige og fantastiske. jeg er evig takknemlig for all tålmodighet og støtte fra dere.


som sagt tideligere er det ikke tillatt med blogging på levanger, så her ender reisen på bloggingen for en stund for meg dessverre. takk for alt. Jeg lover dere at jeg skal vinne tilbake livet. jeg lover dere at jeg skal leve. jeg lover dere at en sprudlende Frida skal dukke opp igjen om noen måneder. Jeg drar til levanger i morgen. da begynner kampen. Jeg skal kjempe med all styrken jeg har. spesielt for den styrken jeg har inni meg nå vil jeg takke min mor og far og min kjæreste for. De har vært utrolige og tålmodige og fantastiske støttespillere i kampen min. Jeg har blitt mye friskere, og mye mere klar for kampen om livet på grunn av dem. Dette skal gå bra. Jeg har 100% tro på meg selv i denne kampen. jeg skal klare dette.

aller mest vil jeg takke min kjæreste lars. han har vært helt unik i kampen min. ham har vært enestående og sterk. jeg er så takknemlig for å ha en så fantastisk kjæreste. Det skal egentlig ikke gå ann å være å sterk som 20-åring, men det gjør det faktisk. i det siste har jeg og lars fått øyeblikk som kjærester skal ha, og vi har levd livet i det små. jeg gleder meg sånn til vi skal leve fullt og helt.det blir så bra. det blir fantastisk.


så til slutt vil jeg takke alle lesere for all støtte og hjelp. dere betyr mye for meg.
det er en stund til dere får høre fra meg nå, i og med at det ikke er tillatt med blogging på levanger. Jeg kan forsikre dere lesere at jeg skal kjempe videre og bli frisk. takk for følget denne gang. jeg håper på at dere følger meg videre etterhvert.
~Frida~

11 kommentarer:

  1. Lykke te vännen!
    Be strong! Fight!
    Det behöve itj å bli så ille som du frykte heller; husk det :) Men you can do this my friend! Love <3

    SvarSlett
  2. Det behøver nødvendigvis ikke å bli så tøft som du tror,og prøv å senk kravene til deg selv litt.Om du ikke vinner hver enest dag,hvert eneste måltid ,så betyr ikke det at du er mislykket eller at alt er forgjeves.Du er et menneske,som alle oss andre,og iblandt feiler vi.Det er ikke normalt å aldri gå på trynet.Da gjelder det å reise seg,børste av seg og gå videre.Hva var det som skjedde i forkant av selvskadingen?Hva skjer om du gjør det på Levanger?Vet du hvor lenge du skal være der?

    Lykke til:) Klem:)

    SvarSlett
  3. Kjære Frida! Masse lykke til på Levanger. Stå på og gjør de rette valgene. Ta vare på deg selv og livet ditt. Sender deg mange gode tanker<3

    SvarSlett
  4. Jeg ønsker deg lykke til Frida. Lenge har jeg fulgt deg, og jeg håper du klarer å kjempe. Jeg har troen på deg!

    Du er en kjempesterk jente jeg ser veldig opp til, du er nydelig.

    Masse, masse, masse lykke til på Levanger.
    Ikke glem at du er sterk.

    <3

    SvarSlett
  5. Masse lykke til søte deg <3 kommer til å savne bloggingen din, og kommer nok til å lure på hvordan det går, så håper du blogger så snart du får mulighet ;-) men det viktigste nå er deg, og kun deg. Jeg heier masse på deg og jeg er sikker på at dette klarer du :-) Sender deg masse gode tanker <3

    SvarSlett
  6. Lykke til på Levanger!!! <3 Stå på, hold viljestyrken oppe og kjemp! Har tro på deg <3

    SvarSlett
  7. Masse masse lykke til på Levanger!! Jeg har tro på deg :)

    SvarSlett
  8. Kjære Frida :)

    Masse lykke til !
    Håper du er på vei mot livet nå, og at du får den behandlingen som er riktig for deg!
    STÅ PÅ :D
    Du er vannvittig sterk !

    SvarSlett

gode ord dør sist