tirsdag 21. juli 2015

Stay strong

Musikk er min lidenskap.
Musikk er min største følelsesknapp.
Musikk er min største regulator.
den kan gjøre meg trist,glad,lykkelig,sørgende,fortvilt osv.
Akkurat nå for tiden hører jeg mye trist musikk som setter i gang emosjonelle mine. Jeg vil gråte. Jeg vil brøle. Jeg vil slå...
jeg er SÅ LEI AV DETTE LIVET...
mat, vekt,cm,kalorier og kontroll. Det er et helvete. Jeg vet at det ikke finnes noen enkel vei ut av dette. Jeg vet at behandlingen jeg skal gjennom på Blakstad kommer til å koste meg mye. Det kommer til å kreve alt av fokus,vilje, styrke og mot.
Det blir tøft, men jeg prøver å tenke at mange andre klarer det,så hvorfor skal ikke jeg klare det?
Jeg skal klare det
.stat strong..
~Frida~

4 kommentarer:

  1. Fatter ikke at de kaster bort så mye ressurser på noen som kommer til å dø uansett og nekter å ta ansvar for seg selv.

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære, lille troll. Jeg synes synd på deg som ikke skjønner at Frida er verdt å bruke uendelige ressurser på.

      Slett
  2. Eg har høyrd at behandlinga på Blakstad har gode resultatar, og at ein der må ta ansvar for seg sjølv i mykje større grad enn ellers i psykiatrisk behandling. At ein gjennom dette, eksponering for eiga ansvar, også lærar og ta ansvar og gode val for seg sjølv. Dei har utgangspunkt i behandlinga at ein har et val, at livet for nokon er jævlig, men det finns teknikkar som gjer livet handterlig. At du skriv at Frida kjem til å døy uansett er meget interessant. Er det ein ting som vi er sikker på, er at vi skal døy. Ja dei har nok brukt mykje ressursar på Frida, men det er vel kanskje difor ho får tilbud om behandling på Nlakstad. Det er eit tilbod for dei pasientane i psykiatrien som tek opp flest sengeplassar og kostar mest. Slik behandling Blakstad no har, gagnar vel Frida i størst grad, samstundes det er ein økonomisk gevinst om behandlinga er ein sukses. Men eg meiner også at ein ikkje skal bruke uendelig med ressursar på behandling av psykiatriske pasientar, akkurat slik som det er ellers i helsevesenet. Men ein ska likevel vere opptatt av å gi dei som kanskje aldri blir frisk at eit nogonlunde verdig liv

    SvarSlett
  3. Et tillegg i tråden er at det er særs usmakelig å sitje bak ein telefon eller pc å skrive krenkelsar. Det er godt mogleg å formulere eins meining på betre og meir sivilisert måte. Her er noko som kan vere til hjelp om ein strevar med for mykje tid bak skjermen, noko som kan vere medvirkande årsak til respektlaus atferd via tastaturet: http://www.guttogjente.no/sporsmal-og-svar/telefonbruk/

    SvarSlett

gode ord dør sist