tirsdag 18. august 2015

Kjære drea




I dag vil jeg skrive noen ord om min kjære drea. Hun endte sin reise på orkdal Dps  for denne gang,og er så vanvittig tøff og sulten på livet at hun starter på utdanning innen foto. Ikke at hun trenger det. For hun har og er begavet med gave innen foto. Jeg har fått æren mange ganger å vær modell foran dreas kamera. Jeg ønsker henne alle lykke til i tiden fremover. Jeg VET hun vil lykkes.

Så vil jeg gjerne beskrive litt hva drea har vært for meg denne tiden. Vi møttes før sommeren i år. Vi klikkes sammen med en gang. Her har vi en match,som senere skulle vise å finne på de utroligste ting sammen. Vi har løftet hverandre på en imponerende måte. Hun har motivert meg og støttet meg mot spiseforstyrrelsen. Og vi har sammen bokstavelig talt utelukket alle sykdom for å heller ha det gøy og gjøre normale ting. Vi har ledd i mange timer iløpet av denne sommeren.

Drea,jenta mi. Du er en vanvittig vakker person som jeg beundrer masse. Jeg vet du kan få til alt du bestemmer deg for. Jeg har sett din styrke. Drea,jeg er din største støttespiller,du vet jeg alltid alltid vil være der for deg.

Evig glad i deg,stolt av deg. Du er best.!!
~Frida~

1 kommentar:

  1. Beste, fineste, fantastiske Frida! Jeg savner deg allerede, så det blir ikke lenge til jeg tar turen til Orkanger så kan vi kjøpe Cola Zero og is! :D Hihi! :D

    OG - du skal helt klart være modell maaaange fler ganger! Du er flink!

    SvarSlett

gode ord dør sist