onsdag 22. desember 2010

Jeg får ikke sove, og søvnen trenger jeg så sårt!

Jeg har en lang dag foran meg i morgen, og i kveld får jeg ikke sove. Det er helt utrolig irriterende.
Jeg er så sinnsykt lei nå. Tankene går omtrent i spinn og karuseller konstant, og jeg får aldri fred.
Tankene jeg sliter med i kveld, er om hvordan jeg skal greie å komme meg gjennom jula, uten at jeg skal gå å føle meg skitten, egoistisk, dårlig, skamfull, skyldig og fæl. Jeg vil bare ha en fin jul, jeg synes at jeg fortjener en god jul etter alle disse julene jeg har tilbringt på sykehuset med sondeernæring, fastvakt og null håp. Jeg har ikke så mye sondenæring nå, problemet mitt har vokst og forandret seg siden den gang. Det er den forferdelige ambivalensen som tar knekken på meg nå. Ambivalensen og krigen mellom bulimien og anoreksien.
Jeg er helt utmattet! Og nå ligger jeg her kl.halv ett på natten og bønnfaller sykdommen om å gi med fred, så jeg kan gjennomføre siste skoledag og julegavehandling med kjæresten min i morgen.
Den hører ikke, derfor dyttet jeg akkurat innpå 2 sovepiller, så får jeg vertfall sove i natt, så får jeg heller ha hangover i morgen.

Jule-mat-tankene tar knekken på meg. jeg vil bare feire jul med familien min.
jeg vil stå opp tidlig å se julebarnetv sammen med familien, og spise godteriet fra julestrømpen min, litt senere spiser vi julefrokost, og derretter forbereder oss til en hyggelig julekveld med julemiddag og gaver. resten av jula skal tilbringes med familie og venner med julemiddager laget med kjærlighet og varme. hele julen.

joda, jeg holder fast på tradisjonene, men jeg har kriger i hodet mitt gjennom hele jula lang.
bjelleklang!

GI MEG SØVN!
god natt! :/
~Lea~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

gode ord dør sist