tirsdag 21. desember 2010

juleavsluttning og julegavehandel i morgen

I morgen er den juleavsluttninga med hele skolen som jeg egentlig skulle synge på. Uff, jeg kommer til å sitte der med dårlig samvittighet og angre meg. Samtidig vet jeg at jeg har sluppet mange dager med forberedelse mentalt og fysisk med stress, skal-skal ikke tanker og angst. Jeg tenker at det kommer en dag da jeg er klar for å stå på scenen igjen. Jeg savner det virkelig. Det er en fantastisk følelse å stå på en scene å formidle en sang med hele seg, og det er noe jeg mestrer. Pga at jeg er så svak for tida og relativt dårlig form både fysisk og psykisk er det logisk å erkjenne sannheten. Jeg er ikke klar for å synge akkurat nå. Men det blir koslig med juleavsluttning likevel :)

Når vi snakker om jul, har jeg selvfølgelig ikke rukket å kjøpt en eneste julegave enda, så det blir morgendagens gjøremål. Jeg fikk en real sum gryn overført fra pappa i dag, så jeg har planer om å kjøpe fine gaver. Det å være sent ute med julegaver, har selvfølgelig en konsekvens. Det er fullt OVERALT! Det er ikke bare jeg som er sent ute, så det kan bli interessant. Man må smøre seg med en real dose tålmodighet med andre ord.

Jeg har fått roet tankene litt, og skal kose meg med varmeflaske, Te og film...
Det er godt nå som det er så skrekkelig kaldt ute.

Er du ferdig med julegaver? 
~Lea~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

gode ord dør sist