fredag 31. desember 2010

nyttårs-alt mulig

Nytt år, nye muligheter...
For min del slutter jeg dette året med en nyttårsfest med gode venner, og starter det nye året med det samme(hvis jeg holder ut til midnatt).

Nå er det kjole,smykker og blingbling og stashing snart, så får vi håpe kvelden blir like bra som i går. Jeg har masse gode drikkevarer som forhåpentligvis gjør det hele mer moro:)

Ønsker alle en knakende god nyttårsaften, 
Og selvfølgelig et godt nyttår:)



Så har jeg faktisk planer om å teste ut noen nye nyttårsforsett(igjen).

Mine nyttårsforsett:
~Være mer sosial
~fortsett å få bra karakterer
~fortsette å ikke røyke(klarte å slutte i høst)
~gjennomføre behandlingen på Levanger, og forhåpentligvis bli "frisk/friskere".
~få det bedre med meg selv og andre
~dra på ferie i sommer


det er sikkert mange flere ting, men dette er alt jeg kommer på akkurat nå. 
Levanger er selvfølgelig mitt største nyttårsforsett. det er jo mer som et snu-livet-på-hodet-prosjekt. 



HEI SKÅL!






hva skal du i kveld? har du noen nyttårsforsett?



~Lea~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

gode ord dør sist