lørdag 22. januar 2011

Natt-tankekverna kakker på døren.

Det er midt på natta, og jeg får ikke sove. 
Ligger å grubler og tenker og spekulerer lar tankekverna kverne som vanlig.

Først vil jeg bare få takke for de fine kommentarene jeg fikk på det forrige innlegget. De betydde mye, og gav meg mye håp og ro. Takk Lenemerete,  heltinne og nadja

Ellers ble kvelden litt bedre enn  forventet. Etter jeg var ferdig med mitt, koste jeg meg med hekling og film.
"Miss Undercover" med Sandra Bullock er alltid en gledespreder.
Nå som jeg ikke får sove, er det en ny film på gang.
 "Love and other drugs" heter den og sender på kino i disse dager.
Takker for at internetten kom jeg:)

Håper jeg får sove snart. Jeg skal opp tidlig i morgen for å utføre tvangsritualer, skjønner dere.
Patetisk komisk hele greia egentlig.
Men men, Thats life. (mitt liv vertfall)

Håpet har jeg fortsatt<3


~Lea Amalie~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

gode ord dør sist