søndag 30. januar 2011

sove

Kroppen har sagt i fra/sier i fra(heldigvis).
Den kom plutselig på at søvn er livsviktig.
Med andre ord, jeg har kanskje sovet 7-10 timer hele denne uken, uten å merke noe spesielt søvnighet, men det endret seg raskt i dag. PANG! ZzZZZzZZzzZZ

Klarer ikke å holde øynene oppe, så jeg legger velger å lytte til kroppens signaler, på tross av skam og ubehag fra bulimihelg, å legge meg ned å SOVE!
I morgen har jeg en ny time på RKSF Levanger, noe jeg er veldig spent på.
GOD NATT!
~Lea Amalie~

5 kommentarer:

  1. Heldigvis sier den i fra, stort sett!

    Sov inderlig godt, kjære, og ikke la noen fæle tanker ødelegge den livsviktige søvnen, helst aldri igjen noen gang :)

    lykke til på møtet, spennende å høre!

    <3

    SvarSlett
  2. Sov godt vakre Frida, lykke til i morgen :) <3

    ps. la til noen spørsmål i spørsmålsrunden ;)

    SvarSlett
  3. missuneli! har ikke sjangs til å sove jeg... alle tanker om mat holder meg våken-.- sov godt da<3

    SvarSlett

gode ord dør sist