lørdag 19. april 2014

en herlig dag med thinamii i ord og bilder


Kjære thina..
Jenta mi… I dag kom du endelig på kjempekoselig besøk til meg… åh, jeg ble så inderlig glad inni hjertet mitt når jeg fikk se det nydelige ansiktet ditt, ja, hele deg forresten. Så fin og nydelige jenta mi… åsså fikk jeg endelig gi deg verdens største bamseklem som jeg har lovd deg så lenge. Du sa at det var så godt å endelig kunne holde rundt meg og ikke være redd for å ødelegge meg eller at jeg ikke var innsurret i ledninger. Det var bare meg, og jeg kunne stå på egne føtter og klemme deg leeenge i dag. Endelig. Du er verdens beste venninde, og kjenner meg ut og inn, og motsatt. Det er så godt å ha en venn som deg, som jeg kan snakke med i timesvis om alt og ingenting og om dype ting. Det er så utrolig godt å e deg skinne igjen jenta mi. Du skinner som diamanten, og stråler som sola. Jeg skrev en gang en sang om å skinne som sola, akkurat som du gjør. Du er forbildet mitt. Du har overlevd helvetet, og det vises på hele deg at du endelig har nådd lyset. Jeg er så vanvittig stolt over deg jenta mi. En dag skal vi skinne sammen, og ta verden med storm. I dag satte jeg med deg foran deg, tok frem gitaren, pustet dypt og sang de fineste sangene jeg vet om til deg. Sist jeg sang og du spilte gitar var på lian. Endelig kunne jeg spille for deg igjen, og det gjorde godt..Det var en ære å få spille inn kaptein sabeltann på video slik at lille store Ask kan høre og se. neste gang blir det hiv og hoy. 
vi har opplevd mye vondt begge to, men nå har livet begynt å smile til oss begge igjen, og det skal det fortsette å gjøre. Jeg gleder meg til å bli helt frisk slik at jeg og du kan oppleve alt det vi har planlagt.. i mellomtida skal vi fortsette å kose oss. Vi fikk også takk mange fine bilder i dag, gode minner og ta vare på... jeg er så glad i deg jenta mi, og jeg unner deg alt godt... jeg er så takknemlig for å ha et så fantastisk menneske som deg i livet mitt.. du er unik jenta mi, og endelig begynner du og se det selv. jeg er så stolt over deg... 

vi sees snart igjen, her er noen smakebiter fra en fantastisk fredag sammen med beste jenta mi <3




























Frida~

4 kommentarer:

  1. Nydelige bilder, Frida! Du har virkelig blomstret og sprunget ut som den vakreste rose! Jeg blir så STOLT når jeg ser det, og det er så utrolig godt å se! Jeg beunder deg, Frida!

    SvarSlett
  2. Verdens beste blomsterpiken min <3

    Det var hærlig å se deg igjen og få verdens beste bamse klem fra deg! Godt å holde rundt deg igjen og slippe alle bekymringer. Bare være tilstede i øyeblikket og nyte det.
    Sola titta frem og skinte på oss i går, den varma godt selv om jeg måtte låne jakka di og pledd når vi satt ute :) endelig fikk jeg se det fine smilet ditt igjen, høre latteren din og sangstemmen din. Endelig kunne jeg holde hånda di igjen og smile og le med deg. Endelig kunne vi dele sjokolade og burn. Ta en røyk i sola å være gummitryner :)
    Vi fikk snakket om fortid og planlagt fremtiden. Du er og kommer alltid til å være min beste venn Frida.
    Å jeg skal holde handa di gjennom tykt og tynt.
    Gleder meg til resten av livet med deg, og gleder meg til å få gjennomført alle planene vi har! Du er fantastisk blomsterpiken min, og jeg er ufattelig glad i deg <3

    SvarSlett
  3. Så fantastisk godt at du har en slik besteveninne som du har så godt forhold til. Gull verdt ! :-) nydelige og sterke bilder.

    SvarSlett
  4. Så koselig med bilder:)

    SvarSlett

gode ord dør sist