tirsdag 22. desember 2015

God jul, god jul, god jul

Hei og hopp!
Nå nærmer jula seg,IGJEN!
jeg synes ikke det e lenge siden det var jul forrige gang. Dette året har gått utrolig fort.
Det har vært et veldig innholdsrikt år for min del. Både positive ting og negative ting.
Jeg hadde en utrolig flott sommer. Høsten har vært utrolig tøff igjen. Men alt i alt er jeg fornøyd med året. Jeg har lært utrolig mye. Selv når man opplever mye motgang, lærer man. Det er kanskje da man lærer mest. Jeg føler faktisk at jeg ser enden på visa ang den alvorlige selvskadingen. Det sier seg selv egentlig. Hvis jeg fortsetter er det enden på visa for meg. Hvis jeg fortsetter å kjempe som jeg gjør nå, og kommer meg til Oslo i januar,tror jeg og håper jeg at det er enden på visa for sykdommen. Jeg liker å ligge i senga mi om kvelden ,sette på musikk som får følelsene til å strømme og fosse som en vakker elv inni meg. Da ligger jeg å tenker på hvordan jeg vil at livet mitt skal være om noen måneder.hva resultatet blir er opp til meg. Det ligger i mine hender, og jeg skal få eksperthjelp til å klare dette. Jeg har mer tro og håp nå, så jeg tørr å ligge å drømme og tenke på hva jeg vil fylle livet mitt med. Snart er det ingenting som holder meg tilbake. Snart trykker jeg på GO-knappen og begynner et annet liv. Jeg kan hvis jeg vil. Og jeg vil.
nå er jeg i full gang med å få julestemning. Jeg satser på en fin jul med mye innhold. Jeg trenger det før jeg reiser til Oslo.  Håper på å være så mye som mulig hjemme sammen med familie og venner.  Kanskje ta en fest eller to. Det hører med i jula. Jula er egentlig en vanskelig tid. Det er da alt liksom skal være så utrolig bra og man skal være glad hele tiden. Jeg har jo gått i mange jule tider nå å stresset meg i hjel pga at hvor enn jeg vender snuten min er det masse mat.jula handler mye om mat,og mat har vært min fiende i mange år. Jeg har så lyst å få en fin jul i år. Det hadde vært så deilig å kjenne den julefølelsen fylle kroppen istedet for stress og angst. Men jeg gir det en sjanse. Jeg er jo glad i jula og.
Ønsker alle en riktig god jul.
~Frida~

2 kommentarer:

  1. Godt nyttår Frida!

    Håper stillhet på bloggen betyr at du har hatt en super jul som du håpet på.

    SvarSlett
  2. Vær så snill, tenk deg litt om... http://nina-veienvidere.blogspot.no/2016/01/bloggkritikk.html

    SvarSlett

gode ord dør sist