mandag 7. desember 2015

Ten facts or things right now.

 1. Jeg er evig takknemlig for alle som støtter meg og hjelper meg hver dag, slik at jeg har best mulig utgangspunkt når jeg kommer til Oslo.  Krigen før er utrolig viktig. Takk familien min. Alle venner, mine medpasienter her på dpsn(en fantastisk god gjeng),alle som jobber på dpsn (spesielt teamet mitt), alle som jobber på Østmarka.
Det er jo enkelte jeg vil takke med navn,men dere. Vet hvem dere er. Mamma og pappa vil jeg spesielt takke. De har mange ganger måttet kjempe for meg og med meg. Alltid er de der for meg. Uten alle dere... hadde ikke jeg levd i dag. Det er like mye deres fortjeneste som min egen.

2. Jeg fikk parykken min i posten i dag. Jeg er så fornøyd. Siden jeg hadde den uheldige hårkrisen for en stund siden, og for tiden ser ut som et rocketroll,var det kjempegøy å se meg selv med langt rødlig hår. Håper jeg tørr å bruke den. Er gaaanske lei av å gå med lue. Dessuten kan jeg ikke. Gå med lue og kjole i jula liksom..ehm..å vertfall ikke uten lue. Nå har jeg en fantastisk parykk.

3. Jeg shopper masse på ebay for tiden. Det er så billig der og jeg finner meg masse rart der jeg. Dette går jo litt utover mamma selvfølgelig, for alle pakkene sendes til min gamle hjemmeadresse i lensvika. Hihi. En liten applaus til mamma for den.

4. Jeg har gått med 2 forskjellige sokker i dag, fordi jeg var så trøtt når jeg sto opp i morges. Og for at det er en ensom sokk i samlinga mi og. Må jo få lov å være sokk den også. Ikke sant?

5. I dag har jeg vært ute, og jeg har vært sosial på fellesstua i hele dag. Fra å ha logget i senga i 3 måneder. Så nå er jeg sliten. Dette er eksponering for meg nå, for jeg har slitt veldig med sosialangst og angst for å være ute offentlig. Tror nok det har en del med stomien å gjøre. Vanskelig å føle seg trygg og stole på at den er tett.

6. Jeg får besøk av verdens fineste drea i morgen. Cant wait. Love you drea.

7. Jeg har funnet en ny snuste som heter epok lime. Det er en snus som er min nye favoritt. Den er også hvit så det er ikke skadelig for tennene. Narvesen er eneste plassen jeg har funnet den på hittil. Jeg snuser en boks om dagen.

8. Jeg gleder Meg veldig til jul. Jeg må begynne å tenke på julegaver snart. Jeg elsker å gi gaver. Og å få og seff. Hihi. Så gleder jeg meg veldig til å være sammen med familien min og bo i barndomshjemmet mitt. Så blir det vel litt festing også. Lenge siden sist. Det blir gøy.
Så gleder jeg meg noe sinnsykt til å spise kolakaker. Det er det beste jeg vet.

9. Når jeg skulle på sykehuset for å ta blodprøve i dag, hadde jeg en lang og veldig interessant samtale med blodprøve dama.  Det har aldri skjedd før. Vanligvis er det hei,stikk,au.sug,plaster,ferdig. Men det var veldig koselig at hun tok seg tid til å snakke så mye med meg.

10. Jeg er normalvektig nå. Har en bmi på 21. Jeg skjønner at det er en tilvenningsak å være normalvektig, men pga sykdommen min føler jeg meg for øyeblikket som en stor bombibjørn.


Det var ten things fra meg i kveld.
Nå er det serien bones som står på planen,så sovner jeg sikkert etterhvert.
god natta People.
~Frida~

1 kommentar:

gode ord dør sist