torsdag 28. april 2016

En liten beskjed til informasjon

Mange lurer sikkert på hvorfor jeg skriver om sånne ting som dette jeg tenkte å si i dag,er så viktig å begynne starte et blogginnlegg om Kl. 03 på natta. Sannheten er at dette er noe som har gått plaget meg (og mange andre også vil jeg tro),Mn så kommer en jo til et viss punkt til slutt. Jeg skriver vanligvis på Macen min når jeg skriver innlegg. Jeg brukte alltid god tid og tok mer bilder med i innleggene. I dag har jeg ingen Mac og jeg har heller rett og slett ikke råd til en ny. Så jeg er har nå da en mobil som jeg må bruke når jeg blogger. I tillegg er den vanvittig vrang og lever sitt eget liv. Det er grunnen til at innleggene mine blir veldig rotete med små feil med ord og punktum/store bokstaver. Det er utrolig irriterende. Og jeg vet det er utrolig irriterende å lese for dere også. Så nå vet dere hverfall det er som det er. Fortsatt god natt ~Frida~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

gode ord dør sist