fredag 6. mai 2016

Helg i Lier

Juhu. Endelig fredag og helg. Det er vel en normal følelse å ha etter en arbeidsuke. Jeg må si at det er en utrolig god følelse å ha. Vertfall når man kan ta helg med god samvittighet. Jeg tilbringer helga mi på Lier. Kan ikke klage på det,for her er det skikkelig varmt og masse sol. Det hjelper på det også for å si det sånn. Hvertfall når jeg til forskjell fra før kan kjenne glede over en sånn ting som sol og varme. Det er lenge siden sist. Neste helg er det jo noen helligdager,så jeg tenkte å ta langhelg og perm hjem til Trøndelag. Det blir godt kjenner jeg. Det er godt å kjenne at permisjon er noe jeg gleder meg til. Jeg er jo mer på plass i meg selv. Mere frida. Det betyr at jeg er mer tilstede og har mer kontakt med følelsene mine, så da setter man mer pris på ting merker jeg. Sånne ting som at jeg får tilbringe en langhelg med familien min, at det er sol,besøk,en fin samtale etc. Eller alle de små viktige tingene blir plutselig noe som gir meg gode følelser. Jeg sier ikke at jeg er frisk, for jeg har såvidt begynt. Det er bare godt å kjenne at jeg er mer tilstede i livet mitt å knytter følelser til ting. Både på godt og vondt. Men det å kjenne på følelser gjør jo at jeg føler meg mer levende. Håper dere og får en fin helg. Jeg skal benytte helgen til å hvile og hente ny energi til en ny uke, kanskje gå en tur i sola, spise is og se på serier. Gleder meg. Go helg folkens ~Frida~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

gode ord dør sist