onsdag 30. november 2016

ny pc - mer blogging!

I dag fikk jeg ENDELIG kjøpt med ny pc! 😊

jeg har faktisk vært uten i over 1 år. Jeg kjente jeg trengte en pause fra pc/mac, fordi så mange av de jeg har hatt tidligere har tatt kvelden, ALT FOR TIDLIG, uten grunn. Utrolig kjipt og irriterende når jeg har mistet masse bilder, dokumenter, musikken min som jeg har jobbet mye med +++.

jeg er så utrolig fornøyd med den! :)

Dessuten har jeg klart meg helt fint med bare ipad og mobil. Men jeg trengte en ny pc nå, så det ble en "typ" julegave/belønning til meg selv. Så nå er det bare å sette i gang med prosjektene mine, lage musikk og begynne og skrive igjen, foto etc. Det blir selvfølgelig mye lettere for meg å blogge mer, og lage mer innholdsrike innlegg med bilder å sånn. De siste 2 årene har jeg jo blogget fra mobilen, og det er drygt. Jeg gleder meg til å begynne å blogge mer igjen.

....Som jeg skrev tidligere i dag, har jeg pyntet litt til jul i dag også. Jeg må ærlig innrømme at jeg begynte ganske tidlig i år egentlig. Men jeg synes at noe av "stashet" mitt kan brukes hele året. Veldig gla i engler, lys, alt som glitrer sølv og hvitt. Men jeg tror ikke jeg er alene om pynte tidlig. Jeg syns det blinker overalt allerede. koselig det.
Jeg tenkte jeg skulle vise noen bilder med pynten min. Bare så det er sagt, er jeg ikke ferdig enda, men jeg føler det er litt tidlig å dra frem juletreet å sånt enda. hehe :)












mesteparten av dette har jeg kjøpt på clas olson, nille, kid, kremerhuset.
De har jo så utrolig mye utvalg på "billigbutikkene".
Jeg synes det er kjempegøy å dra på clas olsson for eksempel. De har så mye rart. Finner alltid masse der. Så er det jo så billig i tillegg, så det går jo ann å handle en del uten å bli ruinert.
Det som er så greit med det, er jo at man kan kjøpe ny julepynt hvert år.

Det gjør vertfall jeg!
ha en fin kveld folkens ;)


~Frida~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

gode ord dør sist