torsdag 6. januar 2011

Formen er bedre, noe som resulterte med RYDDEDAG!

Endelig! sykdomsbakteriene som har herjet i kroppen min begynner endelig å bli lei, tror de har begynt å slippe taket. Formen er vertfall bedre. HURRA!

Jeg er likevel hjemme fra skolen, fordi jeg tørr ikke å risikere noe besviming å sånt. Det skjedde nemlig i går.
En fin blanding av sliten kropp med for lite næring og lav vekt + influensavirus + lavt immunforsvar = Dårlig.
Jeg bestemte meg for å ta en dusj i gårkveld, skjønner dere. Trodde jeg tålte det. Men neida, Jeg besvimte. Heldigvis hadde jeg dusjet så lenge at varmtvannstanken begynte å bli tom, og jeg kom fort til meg selv når det var minusgrader i dusjen. Jaja, random ting. Men nå er jeg bedre, og det er godt.

Takker varmeflasken min, Donaldkryssordet mitt og Sofia Åkermann's bok Sebrapiken for at jeg kom meg gjennom.


Siden formen er realtivt bedre nå, har jeg virkelig fått gjort store ting i dag.
 Jeg har dusjet meg(uten å besvime), satt i gang "prosjekt-rydding av verdens rotete rothaug" altså mine ting og mitt rom. Det skjer nemlig alt for sjeldent. Jeg ville ikke risikere å gi noen sjokk, så jeg valgte å ikke ta noen bilder før jeg begynte å rydde.
Resultatet ble ganske bra synes jeg. Godt å gjøre det, og enda bedre å ha fått det gjort.

Det første jeg gjorde var å rydde opp i smykkene mine. De minnet ganske mye om en stor rotball.
Nå derimot går det ann å pent og pyntlig TA det smykket jeg vil ha, uten å bruke 5 år på å lirke fra de andre smykkene.
Bare se:



Etter å ha ryddet opp alt fra gulvet, du vet, søppel,klær,vesker osv, fant jeg ut at jeg ville henge opp litt farger. 
Farger og selvfølgelig en frosk<3

Men, jeg har fortsatt nok å gjøre.
Bare se her:

hehe, om et par timer er vel det i orden også. 
Ellers tenkte jeg å stikke på butikken å hamstre halspastiller. Halsen min kjennes fortsatt ut som en klumpete sag. Heldigvis for meg trenger jeg ikke å gå så langt. Jeg bor nemlig i sentrumen i ei lita bygd der alt er veldig lite. Jeg kan nærmest rope ned til butikkdama om hva jeg vil ha. 
Skjønner tegninga?

Jeg føler meg utrolig bra i dag. Helt sikkert fordi influensaen holder på stikke av, også ganske sikkert fordi jeg har fått gjort mye fornuftig.
Jeg har fortsatt håpet i behold. Kanskje fordi mamma driver å henger opp slike skilt i hele huset.



Hvem vet? 

Det var vært en bra dag, håper dere også har hatt det:)
Hvis ikke:

Snakkes senere:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

gode ord dør sist