lørdag 9. juli 2011

elefanter, steiner og pizzaer og umuligheter

Kan du se for deg at du skal putte en elefant inni ei fyrstykkeske? eller at du skal svelge en stein? eller at du skal løpe 100 km/t baklengs?
Nei... det går bare ikke. Det er umulig!
jeg gjør akkurat noe nå som for meg er umulig. jeg sliter litt med bulimiske tendenserr for tida, noe jeg skammer meg over, og som i dag ble fortalt ut av min munn osv. Det kan jeg skrive litt om senere.
poenget mitt er at jeg tilfeldigvis kom over østmarkas lørdagspizza..jadda, jeg spiste og spiste..hørte en pleier mumlet noe, mn var mest opphengt i pizzaen. da jeg som planlagt skulle levere de seks pizzastykkene, ble jeg stoppet.
"du har oppfølging i 1 1/5 time, siden du valgte pizza istede for vanlig kvelds"

PANIKK PANIKK PANIKK!!!

jeg har svelget en stein, elefanten er i fyrstikkeska og jeg løper 100 km/t baklengs!
skyt meg!

~Frida~

4 kommentarer:

  1. Breathe sweetie, breathe... <3<3
    Det er en forferdelig angst når en sånn situasjon oppstår, men forsök bare akseptere det. Du kommer til å oppdage at verden ikke raste sammen rundt deg, og at du faktisk ikke gikk opp de der kiloene og vokste å blev stor som en flodehest (eller hva nå dina tanker skremmer deg med, (mine skrek elefant, flodhest, hus..japp, u name it)
    Anorexitrollet lyver, lyver og kommer alltid til å gjöre det! Kjemp på min venn; seiern kommer väre verdt hver eneste minutt av angst!!

    Love,Anni

    SvarSlett
  2. Heihei:) Jeg syns du er kjempe flink og jeg tror virkelig DU vil klare å vinne over Anorexitrollet! Det er ikke ofte jeg kommenterer bloggere, men måtte bare nå. Jeg vet hvordan det er å få panikkanfall og de riktige "puste" teknikkene hjelper veldig. Jeg anbefaler at du søker på panic attack cure på YouTube.com. Det er noen klipp der som virkelig hjelper.
    Og husk, man får alltid opp og ned turer hele tiden! Det er greit og ikke ha det bra i perioder, men så vil det også alltid være lys i tunnelen, og man blir glad/lykkelig! Og sånn går det opp og ned hele tide. Til slutt utenat du merker det, er det er de dårlige periodene nesten ikke å se og når du får de, vil de også virke sterkere. Men da vet du at du er på riktig vei:D (sorry hvis jeg skriver litt merkelig:P) Stå på! Jeg har skikkelig tro på deg! Og jeg blir veldig inspirert av deg også:)

    SvarSlett
  3. I feel you
    Hang in there

    <3

    SvarSlett
  4. Har det på akkurat samme måte, bare at det er 300 gram smågodt som er havnet i min mage...
    HOLD UT! <3

    SvarSlett

gode ord dør sist