lørdag 19. september 2015

Herlig lørdag

I dag har vært en flott og herlig lørdag.
For det første fikk jeg sove leeenge. Helt til jeg våknet og ikke gadd å ligge i sengen lenger. Noen timer senere ble jeg hentet av mamma og stefaren min. Vi dro på det nye enorme kjøpesenteret der jeg bor. Vi koste oss med kaffe og cola zero (som jeg er totalt hekta og avhengig av). Jeg fikk en ny frysyre som jeg ble fornøyd med. Fikk kjøpt litt godis på den store godteri butikken der de har alt mulig slags digg. Jeg elsker jo alt innenfor kategorien godteri. Jeg tillot meg litt siden det er lørdag. Det er lov. Hehe.
Etterpå var vi i leiligheten min. Jeg fikk byttet sommer garderobe om til høst og vinter garderoben siden sommeren definitivt er over. Så koste vi oss med reprise av norske talenter i leiligheten.
Synes dommerpanelet er helt fantastiske. Jeg er jo fan av alle fire. Linn skåber er jo verdens morsomste og herligste syns jo jeg da. Det blir litt morsommere å se på når hun slenger en kommentar i ny og ne. Hah. Digger den. Dama.
etter å ha sagt hade til dem var det laget pizza og salat på dpsn som vi koste oss med. Etterfulgt av stjernekamp. Heia Celine! !
Nå skal jeg kose meg med godis en min og se pirates of the caribien.
Herlig dag!
Fortsatt god helg!!
~Frida~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

gode ord dør sist