tirsdag 12. juli 2011

valg

jeg er sliten og lei nå om dagen. forferdelig sliten og lei.
Jeg ønsker så sterkt å bare finne litt styrke og motivasjon til å fighte skikkelig imot sykdommen, men jeg er så motløs og deprimert hele tiden. Jeg blir så sint, fordi jeg vil, men klarer ikke.
Jeg har så lyst at noen skal komme å ta fra anoreksitrollet all kontroll, alle valg, slik at jeg slipper å kjempe imot alene. Slik at det eneste jeg kan gjøre er å følge opplegget, uansett hvor vanskelig det blir. Fordi nå vil jeg ha fremgang. JEG VIL BLI FRISK! vektoppgang må skje uansett, og maten må ligge i magen for at det skal skje. hvorfor skal det være så vanvittig vanskelig? hvorfor kan jeg ikke bare gjøre som jeg får beskjed om? Kanskje det er nettopp det jeg må gjøre nå. koble ut alt, og bare være. holde ut angsten og bare fokusere på å eksistere. Jeg tenker alltid "tar det i morgen". utsettelse med andre ord. hvor lenge skal jeg utsette? Jeg har mål jeg skal nå. hvorfor motarbeide dem?
Jeg gjør ikke annet enn å spise isbiter, fryser, trener, kaster opp og sover. Det er livet jeg har nå. Er det livet jeg ønsker? nei! Nei! aldri i verden!

jeg må ta et valg.
~Frida~

1 kommentar:

  1. Det stikker i brystet mitt og jeg får vondt i hjertet av at du overkjøres sånn av sykdommen,at den herjer med deg så til de grader. Skulle ønske jeg kunne befri deg fra de skarpe klørne sykdommen holder deg fast med. At jeg kunne gjøre NOE for at du kunne få det bedre og at sykdommen ville slippe litt taket.

    Bare vit at jeg tror på deg, og tenker på deg!<3 Styrkeklemmer sendes til deg, kjære medsøster og kriger<3

    SvarSlett

gode ord dør sist