fredag 17. desember 2010

HELG

Gud, så godt å endelig si HEEELG! For nå er det faktisk helg også.

Jeg hadde mer tro på at det skulle snø i Thailand, enn at jeg skulle komme meg gjennom denne uka.
Men jeg er gjennom, uka er ferdig, og det gikk...veldig greit: )
Jeg fikk gjort alt som skulle bli gjort, på en akseptabel måte.
Jeg hadde prøve i dag forresten. I går fikk vi vite at det var greit å skrive prøven på data, men i dag hadde læreren tatt på seg vrangbuksa altså, for vi måtte skrive for hånd. Jeg som popper hodet mitt fullt av fagstoff timen før prøven, har ikke tid til å skrive 1 bokstav i sekundet. Jeg må bare rable ned alt som kommer silende ut fra hodet mitt, helt til det er tomt. Det er bare mulig å gjennomføre med et tastatur og en data. Men, hvordan gikk prøven? jotakk, den kunne gått bedre. Forbaskade lærer!

Jeg har egentlig ikke så mye å si nå... Helga har begynt, og alle vet hva det betyr i mitt tilfelle. Skal ikke nevne det engang.
Uansett har jeg fått tilbud om festing i morgen, men med mitt ambivalente hode er ikke det et lett valg?
hva synes du jeg bør gjøre? feste som en gal, eller tilfredstille trollene i hodet mitt?


Hva skal du i helga? 
~Lea~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

gode ord dør sist