søndag 2. januar 2011

kjære bulimitroll og anoreksitroll! GO TO HELL

Kjære Anoreksitroll
Jeg hater deg fordi du kom med din hviskende stemme til ei lita uskyldig jente på 11 år, som var veldig sårbar. Du fortalte henne at hvis hun ble litt tynnere så ville alt ordne seg. husk! den jenta du inviterte inn i din verden er meg.
Jeg hater deg for alle løgnene du har fortalt meg og vist med i dine speil. 
Jeg hater deg for alt du har fått meg til å gjort mot min familie og meg selv. 
Jeg hater det fordi du har fått meg til å sulte meg til døde, heldigvis fins det reddende engler som fortsatt passer på meg. 
Jeg hater deg for at du tok store deler av barndommen min, Alt av ungdomstida mi, og for at du fortsatt er der.
Jeg hater deg for at du tvinger meg til å gjøre dine ritualer, følge dine regler, dine veier.
Jeg hater at du straffer meg når jeg ikke følger dem.
Jeg hater at du ikke kan la meg gråte
Jeg hater at du sier at jeg er stor, når jeg blir mindre og mindre.
Jeg hater at du aldri kan gi meg fred. 
Jeg hater at du og bulimitrollet kriger i hodet mitt.

kjære bulimitroll
Du kom snikende til meg som en reddende engel når jeg ikke lenger var anorektisk.
jadda, her fortalte du meg at alt blir bra hvis du bare overspiser og kaster opp.
Men nei, du løy til meg. Du innviterte meg inn i en verden der du styrte meg, og holdt meg fanget i et bur.
Når jeg var fanget der, styrte du livet mitt i 2 år. 
Du tok meg fra virkeligheten,og kjørte livet mitt i dass.
du forlanger at jeg skal overspise og kaste opp hele tiden, hvis ikke gir du meg angst,panikk og dritt.
Hvis jeg følger dine krav, tvinger du meg til å gjøre det mer. Og etterpå sørger du og anoreksitrollet for å gi meg en forferdelig helvetes tung og vond SKAM! 


Takk begge troll. Dere har nesten klart å tatt livet av meg begge to. Dere har herjet og kriget i meg i snart 6 år nå! hver dag, hver time, hvert minutt i 6 ÅR! 
Jeg lever enda, så vindt. 
Håper mitt lever vertfall. og nå snart får jeg hender å ta tak i. 
Jeg og De skal sende dere begge til helvete. til et helvete som er mye verre enn det helvete dere har gitt meg i 6 år. Dette er et helvete der dere hører hjemme. NEMLIG INGEN PLASS!




Beklager stygge ord og shitt, men det bygges opp mye sinne på 6 år. Jeg er 17 år og ser ut som en 12 åring.
jeg er dødssliten og utmattet. Jeg lever, men jeg lever ikke. Jeg er sliten og trenger hjelp.
Endelig skal jeg få hjelp. Levanger må bli min redning. Jeg legger alt mitt håp til den behandlingen.

Noen som har erfaring med levanger eller andre behandlinger for spiseforstyrrelser?


~Lea~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

gode ord dør sist