lørdag 4. juni 2011

englevakt

dagene er tøffe og vonde.smerten er så vanskelig å få ut på sunne og friske måter. smerten klarer jeg ikke å definere.den er som en stor følelsesball med en uutholdelig angst,lengsel og savn, tristhet og deprisjon,motløshet og fortvilelse og utålmodighet.
i slike stormer er det ikke lett å kontrollere hva jeg gjør. på torsdag kom smellen.den kom kraftig. anoreksien hadde full kontroll.den forgiftet tankene mine om hva som var det eneste riktige å gjøre.jeg trodde..jeg hadde ikke noe valg.. i den sterkeste tvang av anoreksien valgte den en farlig løsning.en løsning som kunne kostet meg livet..

siden livet skal leves. siden døden ikke er et alternativ. siden de høyere makter passr så godt på meg. siden jeg i hjertet mitt har så mange drømmer og håp. så mye jeg vil oppleve.og et inderlig sterkt håp om å bli fri, hadde jeg englevakt denne gang også.
takk og lov
~Frida~

10 kommentarer:

  1. grenser hvor mange ganger du har englevakt"flaks"dette vill koste deg livet :( helt grusomt...men tror du vill forsvinne fra bloggen...

    SvarSlett
  2. Hey! Kom igjen - våkn opp til livet, Frida! Du skal ikke mer i kjelleren nå! Kom igjen å ta et lite steg! Vi heier på deg! Andre kan ikke gå stegene for deg, men du går dem ikke alene! Tenk på hvor mange du har som ønsker å pushe deg i ryggen og hjelpe deg på hvert minste steg framover veien. Det er kjempemange som støtter deg i tankene dine - bare kjenn etter! Du har din plass her i verden, du kan ikke gjøre deg mindre nå. Kom igjen og ta tilbake plassen din - der hvor du er savnet! :-) Heia Frida!

    SvarSlett
  3. Har veldig lyst til å spore opp personen med første kommentaren her og gi den et realt spark bak!!!
    Jeg har tro på deg Frida! Du er en fighter! En dag skal du komme deg ut av denne jævlige kampen, du må bare holde ut mens du er midt oppi den. Sender deg masse varme tanker og en cyberklem, ønsker deg alt godt, av hele hele hele mitt hjerte <3

    SvarSlett
  4. (Forresten veldig godt å høre fra deg igjen, er innom bloggen din hele tiden og var litt bekymret. Men som du sier, du har englevakt. Håper du klarer å ta i bruk sjansene den har gitt deg!)

    SvarSlett
  5. Kjære Frida!
    Kjemp på og sloss for alt hva det er verdt. Du er sterk og Mååå trosse, Du skal jo vinne :)
    Jeg syns du er en vinner for hver dag, håper bare så inderlig at du klarer å gi anoreksien så mye motstand at den pakker kofferten å pigger av :)
    Stå på! Kjemp på! Du er sterk og vil klare det! Heier på deg :D
    hilsen sandra s.

    SvarSlett
  6. Trist å lese lille venn <3
    - Men jeg har som de andre her, troen på deg.
    Du skal klare dette!! <3 <3 <3
    *go`klem* :)

    SvarSlett
  7. Frida, ikke gløm kæm du e! Du e Frida. Du e Frida, som alltid har et stort smil på plass. Du e Frida, som tørr å vær litt "gal". Du e Frida, som har et ufattelig stort hjerte for andre. Du e Frida, tanta te Roro. Du e Frida, som har en nydelig sangstemme. Du e Frida, som alltid har nå positivt å kom med. Du e Frida, som e den eneste som klare å stå på hodet å ha latterkrampe samtidig. Du e Frida, som spise 30 chokiss-kjærligheta om dagen. Kjære Frida, ikke gløm kæm du e..

    SvarSlett
  8. Kjære, vakre, nydelige du, det gjør meg så vondt hvordan anoreksien herjer med deg. Anoreksien kan dra langt pokker i vold! Takk gud for at du nok en gang hadde englevakt, det er ikke din tur å forlate. Du skal være her i mangemange år til og leve et fint og langt liv vet du kjære. Anoreksien må bare bekjempes først. Håper du kan få mer hjelp på Østmarka nå. Skjønner ikke hva det er de driver å surrer med. Er bekymret for deg:(
    Keep fighting♥

    SvarSlett
  9. litt enig med anonym 1..tror dette vil ende tragisk..har fulgt bloggen lenge..:(

    SvarSlett
  10. Å korr sinnjt å irritert ä bli på däm "Anonym" som törr å hiv tu sä sånn shiiit!!!!
    Sånt e seriöst det siste man villj hör!!!
    Frida; du ska klar det här!! Livet e verdt SÅ my mer einnj det helvete her, å kraftn og styrken som behöves finns..
    Ä önske ä koinnja spara dä fra det här, den her veien som du går..
    Men ä veit å att det går an å kom sä bort i fra den, å få ett liv som e verdt å lev-utn därre häksa som herje på innjsia!!

    Tänke på dä Frida, og ber for dä å familien.. <3

    Kläm Anni

    SvarSlett

gode ord dør sist