onsdag 8. juni 2011

mandagsgruing

tja, på tross av en jævlig dag som vanlig, har jeg hatt et kjempe koselig besøk av min kjære tante.
Det var utrolig godt å treffe henne igjen. Jeg fikk full profesjonell massasje og mye omsorg og kjærlighet. Jeg klarte å hvile meg og slappe av til og med. Det var så utrolig godt.

Ellers er jeg veldig spent på morgendagen. Vil de nekte meg å trene og kaste opp? vil jeg bli lenket fast i sengen? vil det ikke bli gjort noen tiltak? hva er vekta? Jeg er så utrolig spent.

Nå i kveld har jeg en runde igjen med oppkast og trening, før jeg kanskje endelig vil få litt ro i kroppen. jeg vet de kommer til å nekte meg å gå de åtti rundene i gangen, så angsten kommer til å være på max. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. jeg har så inderlig lyst at de skal ta fra anoreksien ALL kontroll og bare la meg få slippe å velge. jeg klarer ikke å ta valg nå.
jeg vil så inderlig bli frisk. jeg vil så gjerne ha en fin sommer. jeg vil bare bli fri!
~Frida~

10 kommentarer:

  1. Jeg ønsker deg god bedring, du klarer dette for det vet jeg.

    SvarSlett
  2. En dag blir du fri Frida :)

    SvarSlett
  3. Tøft gjort av deg å be om hjelp til å ikke trene og kaste opp! Håper ikke dagene blir for tøffe, ønsker deg alt vel og god bedring. Vet du vil bli frisk en dag! <3

    SvarSlett
  4. Ting vil falle på plass for deg snart, kjære. Bit for bit i din retning. Til slutt blir bitene Frida's slott. Du vil få realisere drømmen din, fordi du er så utrolig sterk nå. Du vil bli frisk <3 :)

    SvarSlett
  5. Har følgt bloggen din en god stund nå, men har ikke kommentert noe. Denne kampen du så lenge har kjempet virker så uendelig lang og tung, du kjemper for harde livet, du kjemper som en løve! Selv om det virker endeløst, så vet jeg at denne sterke jenta som jeg har lest om på denne bloggen, som har gått igjennom så mye dritt, kommer til å klare det!
    Stå på videre, frida! jeg heier på deg<3

    SvarSlett
  6. Spent på å hör kålles det har gått for dä i dag...
    Här får du en kläm med omtanke!!!
    <3

    SvarSlett
  7. Du kan klare det. Det er jeg sikker på. :-) styrke klemmer til deg.

    SvarSlett
  8. Sender en god klem til deg <3

    SvarSlett
  9. stå på, det hær klare du! heie på dæ frida<3

    SvarSlett
  10. Frida, søte deg. Du kjemper din livs kamp nå, og du kjemper den så godt som du kan. Jeg, sammen med så mange andre, heier på deg og har tro på at du en dag vil bli fri, og seire over sf. Men selv om det er no dritt å høre det og en skulle tro en er på bunn når en begynner å kjempe, tenker jeg likevel det er en sannhet i dette; det blir alltid værre før det blir bedre. Værre fordi du starter en krig mot spiseforstyrrelsen som har fått lov å herje med deg, og fortsatt ønsker å ha overtaket. Men litt etter litt vil den måtte innse det er DU som er vinneren, og Queen of the hill!

    Bare det at du - Frida - ønsker de skal ta kontrollen er et godt skritt på vei, tenker jeg. Og det at du skriver det til dem fordi det er for vanskelig å si det må jo være et tegn på at du virkelig ønsker det. Jeg forstår deg veldig godt, og jeg gjorde det samme til min behandler. Jeg skrev, skrev og skrev.. og hun leste og forstod =0) Sender av sted lange varme klemmer med gode tanker og de beste ønsker for deg, søte. Ta så godt vare på deg som du klarer i disse dager. ~stilletrille~

    SvarSlett

gode ord dør sist