tirsdag 3. januar 2017

Godt nyttår

Godt nyttår folkens! 

Først vil jeg si nok en gang beklager for lite aktivitet. Den siste tiden har vært tøff. Mye møter og mye praktiske ting som jeg har jobbet med å få på plass. Det er sånne ting som henger på skuldrene å gjør at jeg blir konstant stresset og bekymret. Da frister det å bare "strutse". Men, jeg er egentlig ganske stolt av meg selv ift at jeg har valgt å forholde meg til alle disse tingene, så når en brikke faller på plass, føles det godt. Men som mange andre bruker jeg mye tid og krefter på å stresse og bekymre meg over ting som ikke er i orden enda. Altså ting jeg ikke kan gjøre noe med akkurat nå.
Prøver å forholde meg til det jeg kan gjøre nå,selv om det føles som store tiltak, men etterpå føles det bra.



Jula gikk ganske bra også. Kjempefint å få feire med hele familien , spesielt når det er mange jeg ikke har sett   på lenge.        

  Som sagt håper jeg at bloggingen  tar seg opp snart, når kreftene kommer  tilbake😊

Godt nyttår 😊

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

gode ord dør sist