torsdag 13. april 2017

24 år, det gikk fooooort

når man vaier på en tynn line og vaier mellom liv og død,¨
lever man? eller bare eksterer man? vil man dø, eller vil man leve eller eksistere
jeg har gått på lina mellom liv og død iver halve livet mitt.
depresjonen okuperer kroppen min, sliten, lei, så for å fungere så går jeg nå på autopilot.
også når det kommer til anoreksien,

men i dag er min fødselsdag😕😄💝
og da blir jeg vel 24.
jeg er 24.  yez
jeg har kommet med rundt ett år til.
det året har vært det beste og verste året i mitt liv. hehe
i dag for ett år siden satt gikk jeg inn dørene på bet.
dvs at jeg nå har bodd her i leiligheten i over 6 måneder.

reiser hjem til lensvika for å feire bursdagen min med familie.
ønsker alle en god påske, 
nyt gode øyeblikk og kos dere med failie og venner og dyr, og en ekstra god påske til de som er alene. 






















~Frida~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

gode ord dør sist