torsdag 6. januar 2011

Trygg

Min søte og omtenksomme kjæreste ringte meg i kveld, og spurte om jeg ville ha et lite sykebesøk.
Jeg ble så glad, har ikke sett han på mange dager nå. I såfall var det godt å snakke,kose og være sammen igjen.
Han er fortsatt like håpefull som meg, etter å ha tilbringt et år sammen med meg og en stor spiseforstyrrelse.

Det var god stemning i huset, og alt var bare helt greit. Ingen sur/stressa/redd/forbanna mamma, ingen stefar.
Bare jeg(jeg var tilstede),Kjære og mamma. endelig...

Ellers har jeg hatt en veldig bra dag i dag. Jeg har fått gjort nødvendige ting, og det føltes utrolig godt. Jeg har hatt gode samtaler med mamma og mormor og hatt besøk av min verdens beste jente(tanteungen min), som alltid lyser opp rommet uansett hvilket/hva, og søstersen var her selvfølgelig.
Det er lenge siden stemningen i huset har vært slik. Nå er den trygg,rolig,behagelig og gjør det samme med meg.

I morgen skal jeg og foreldrene mine på møte med bup og skole, for å planlegge det neste halvåret.
Jeg er altfor spent og stresset, men jeg håper vi kommer fram til en løsning jeg kan leve med.
vi får se!

Så, takk til alle som har gitt meg en god dag! Den gjorde godt!

varme, kjærlighet og trygghet - Det aller viktigste
~Lea Amalie~

2 kommentarer:

  1. Herlig med positive stunder og særlig overraskelser da :D

    Kos deg, og nyt følelsen, den er det sikkert greit å ha med seg på et potensielt krevende møte ;)

    <3 vamp

    SvarSlett
  2. Ja, de er verdigfulle her i huset vertfall;)

    Takk for det<3

    SvarSlett

gode ord dør sist