mandag 21. mars 2011

bah...

Frida er SLITEN og LEI. . . 


slik føles det vertfall etter denne dagen. Det har vært en slitsom dag med mye angst, tanker, kjemping og motløshet. Hva gjør man på slike dager? Jo, man holder ut, tenker at morgendagen blir bedre, lar hjelpere holde hånda di og stryke deg på ryggen, tenker på hva man får igjen for å holde ut og kjempe, snakker med mamma på telefonen, tenker på sin kjære, snakker med behandlerne om alt som foregår i det rotete hodet.... OG maler et maleri med masse farger!

Slike dager er jeg dessverre ikke forruten. Men jeg har faktisk gjort alle de tingene som står ovenfor i dag.
Jeg har gjort alt for å holde ut denne dagen på best mulig måte, og det har jeg faktisk klart. Sliten og lei, det er jeg. Men halleluja, det må vel være lov? Jeg fikk vertfall noe positivt ut av dagen. Jeg har malt et bilde.

Ble faktisk ganske fornøyd. Farger er viktig! Farger er muligheter!

Ellers går dagene. I går var jeg på kino med min kjære. Det var virkelig kjempe koslig. Det var deilig å gjøre noe Friskt før jeg skulle tilbake hit. Det var utrolig vanskelig å måtte gå av her, mens kjæresten min kunne kjøre hjem. Vi ble stående lenge og si hade. Til og med tårer kom frem og trillet langs kinnene mine under hadekosen som jeg aldri ville skulle ende. Det er tøft å tenke på at man ikke er i stand til å ta vare på seg selv og være hjemme. Det er utrolig vanskelig å innse og takle følelsen av at man faktisk trenger hjelp.
Enda verre er det å faktisk godta at ting er som de er, og det å kjempe er det eneste som kan hjelpe.
Kvelden i går var også vanskelig. Jeg gråt i over en time fordi jeg var så lei meg for alt. Jeg ville bare være med hjem og slippe å kjempe sånn. Jeg er rett og slett utrolig sliten.
Men jeg klarte meg. Jeg er gjennom både gårsdagen og i dag. Nå gjelder det bare å tenke på at jeg MÅ fokusere på at i morgen er det en helt NY dag med nye muligheter, blanke ark, valg etc....
Bildet er tatt i går etter kinoen. Skikkelig oppstashet og greier. Takk gud for sminke og smykker sier jeg bare.  hehe...

Ellers vil jeg takke for utrolige hilsninger og tilbakemeldinger. De betyr så mye.  <3

Nå er det nattata her forhåpentligvis.

~Frida~

2 kommentarer:

  1. Dævven, for et bra maleri! Du e så utrolig flenk :) Missunnlig æ ja!

    Koss film så dåkk da? :)

    SvarSlett
  2. For et HELT NYDELIG bilde!!! Virkelig!

    Æ va også på kino igår, med Marte :)

    SvarSlett

gode ord dør sist