fredag 11. mars 2011

trygg og god kveld takket være min kjære

Jeg vil begynne med å si at min kjære gjorde kvelden min trygg, god og fantastisk.
Det var så utrolig godt å se han igjen. Jeg kan ikke beskrive det med ord.
Det er utrolig ensomt og trist å sitte her dag inn og dag ut og bare kjempe og kjempe, og kjenne savnet etter et etterlengtet liv, savnet etter "hjemme", savnet etter ro i kroppen. Kjempe og kjempe...
Derfor var det bare helt utrolig godt å ha besøk av min kjære. Han fyllte nok en gang hjertet mitt med varme, motivasjon, håp, trygghet og drømmer. Det var så trygt og godt å bare ha han der. Han holdte hånda mi i timesvis, og fortalte meg om alle de fantastiske tingene vi har fremom oss. Jeg ville aldri slippe hånda hans.

Jeg fikk også en luftetur ut i kveld. Det var så fint å se herlig liv, masse folk, butikker, og drikke te og prate i friskt liv. Det gjorde så godt. Jeg vil så innmarri bare være frisk.
Jeg har en så utrolig tøff kamp foran meg, og er i en. Alt friskt jeg klarer nå motiverer.

takk kjære, for at du gjorde kvelden min så bra og trygg, og fyllte meg med drømmen vår og kjærlighet.

Akkurat nå driver jeg å pakker litt klær og ting, for i morgen skal jeg nemlig hjem på permisjon i noen timer.
Jeg gleeeeeder meg sånn. Det blir så godt å bare være hjemme igjen. Jeg skal kose meg og hente så mye motivasjon som jeg bare klarer.
Nå venter en deilig dusj i ny lavendelsåpe. kjæresten min vet hva jeg liker, og kjenner meg for godt. Han er utrolig.

Håper dere har det bra <3
~Frida~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

gode ord dør sist