tirsdag 2. august 2011

dagen i dag.

Dagen i dag har i grunn vært veldig bra. Siden jeg ikke har sjangs til å spise alt på den nye kostlisten, begynte dagen med sondemat, så sovnet jeg, og når jeg våknet var mamma og pappa der. Det var godt å våkne til. Vanligvis er det en eller annen pleier som sier "nå er oppfølgingstida over", ergo jeg kan gjøre som jeg vil, eller anoreksien vil. Derfor var det bra at mamma og pappa var der. Da ble det som jeg ville.
Vi småpratet litt før møtet vi skulle ha. Under møtet snakket vi en del om hvordan ting er nå, hva som skal til for å hjelpe meg osv. Utfallet ble vertfall en biltur med pappa senere på dagen. Vi var alle enige om at jeg trengte mer friskt innputt når det er mulighet for det. Så Fremover nå kan jeg bli med på bilturer. Det var kjempe godt å komme seg ut og bort fra østmarka og utenfor de syke veggene. vi kjørte litt rundt omkring i byen, tittet på livet der. Det var fullt av folk overalt, siden det er Olavfestdagene.
Uansett var det kjempe deilig og komme bort litt.

Når det kommer til den andre biten, altså sykdomsbiten. Jeg prøver så godt jeg kan, og jeg tror det er nok for vektøkning, men i forhold til hvordan jeg ønsker å ha det er det ikke bra. Det kan hende jeg får fastvakt fra torsdag av, for å kutte alle anorektiske kontrollbehov og tvangshandlinger. Det er noe jeg selv også ønsker, for å komme ordentlig i gang. Jeg har jo tatt et valg, men det kan hende jeg trenger litt hjelp i starten. Ellers så kjemper jeg på. Livet venter.
~Frida~

1 kommentar:

  1. Jeg er så stolt av deg Frida !
    Det er godt å høre at du nå har tatt et så utroli viktig og vanskelig valg.
    en dag skal du ta verden med storm ! med dine mange talenter og utrolige stemme.

    Jeg er så glad i deg <3

    SvarSlett

gode ord dør sist