lørdag 20. august 2011

god helg

Nå sitter jeg hjemme i stua hos pappa. Pappa er her, stemoren min, kjæresten min, hunden min og pusekattene. Vi koser oss med Amandaprisen på tv, pepsi max, lakerol og sense-tyggis for min del, og familiekos. Det er vanvittig deilig og være hjemme igjen. Det er faktisk år og dag siden jeg har overnattet hos pappa, og det kom ganske overaskende på også. Det var et innfall som plutselig kom mens jeg kjørte hjem i dag. Det har hittill gått ganske bra. Jeg har slitt litt på matfronten, men er flink til å være i rolig aktivitet vertfall. I kveld har jeg og Lars vært på kino. nok et innfall. Jeg begynner å bli mer og mer lik meg selv. uforutsigbar..hehe

Resten av permisjonen vet jeg ikke hvordan blir, men jeg regner med det blir bare å være hjemme og slappe av. Det er vertfall utrolig godt og være hjemme.
ha en fin lørdagskveld alle sammen.
~Frida~

1 kommentar:

  1. Hørtes koselig ut! kos deg videre i helgen, Frida! Det fortjener du :)<3

    SvarSlett

gode ord dør sist