torsdag 18. august 2011

past and now

jeg føler meg mer som Frida i disse dager. Jeg er 2,5 kg unna BMI 17 nå. og som oftest føler jeg meg sterkere enn anoreksien. Ikke hele tiden, men oftere enn før. Mye mer enn før. Jeg sier ikke at ting ikke er vanskelig, for vanskelig er det. hele tiden. Men jeg klarer å lettere ta friske valg enn før.
Jeg må innrømme at jeg var redd for at ting skulle bli som de var for alltid, men det har endret seg. ting har blitt lettere når vekten har gått over et viss punkt. heldigvis.

jeg og kontaktene mine her satt og "mimret" litt på de ulike situasjonene jeg har vært gjennom mens jeg har vært her. Da snakker jeg om de mest ekstreme. noe jeg har le av i dag. For eksempel når jeg løp som en galing rundt i gangene her for å forbrenne kalorier, og alle som stod i veien prøvde og stoppe meg. Jeg skulle trene,NEMLIG. Eller når jeg absolutt IKKE skulle hvile meg, og satt oppreist på en pinnestol å sov tidlig på morgenen. Ja, jeg ler av det i dag, og det sier noe om hvor langt jeg har kommet. På den tiden var det blodig alvor. men jeg ler i dag.
~Frida~

2 kommentarer:

  1. Så bra at ting går rett vei, det fortjener du! Stå på Frida, du er kjempeflink :-)

    SvarSlett

gode ord dør sist