søndag 25. desember 2011

Nå er jeg tilbake på østmarka etter en fin julefeiring hjemme. Det var utrolig godt å være hjemme igjen. Ord kan ikke beskrive det. Det har selvfølgelig vært utfordrende også, men jeg må velge å fokusere på de gode tingene jeg har opplevd. Det var trist å forlate hjemmet sitt som var varmt og oppfylt av jul og julestemning, og komme hit på intensiven hvor det er kaldt og trist. Jeg fikk heldigvis nattevakten til å tenne et lys for meg da. Nå er jeg utrolig sliten. Masse inntrykk og mye som har skjedd, så det er så vidt jeg klarer å holde øynene åpne, så jeg skriver et lengre innlegg om hvordan permisjonen var senere.

I morgen er det å komme igang med den vanlige kostplanen igjen da. Det blir utrolig tøft og vanskelig, men jeg vet jeg må. Jeg får ta vare på alle gode minner og tenke på min kjære.



Ønsker dere fortsatt en fin jul.
~Frida~

2 kommentarer:

  1. Håper du har hatt ei fin julefeiring med familien, det har du fortjent! Håper ting går bra framover så du får komme hjem på flere permisjoner, Lykke til Frida! (:

    SvarSlett
  2. Hvordan ser kostplanen din ut?

    SvarSlett

gode ord dør sist